A program olyan szervezetek számára nyújt támogatást, amelyek fő tevékenysége termékek és / vagy szolgáltatások értékesítése, és szükséges számukra az értékesítési folyamatok részletes adminisztrációja.
Az értékesítési folyamatok támogatását nyújtó program főbb tulajdonságai és képességei:
értékesítési
ügyletek adatainak (tárgy, kapcsolat, forrás, érdeklődő, ügylet érték,
felhasználó által felvitt egyedi adatkategóriák stb.) rögzítése,
program által ügyletenkénti azonosító (referenciaszám) generálása,
csatolmányok, mint levelezés, számla, szerződés, és egyéb üzletileg fontos dokumentumok rögzítése az ügyletekhez,
felhasználó által definiált egyedi adatok rögzítésének lehetősége az egyes ügyletekhez,
teendők,
események rögzítési lehetősége az egyes ügyletekhez, ezek kijelzése /
elküldése határidők szerint, email-ben és sms-ben is,
üzleti,
értékesítési döntéseket meghatározó statisztikák generálása az
értékesítési folyamatról, a megrendelt termékekről, az értékesítési
folyamatok időtartamáról, és egyéb üzletileg lényeges, felhasználó által
megadott adatokról,
könnyen
lekérdezhető megrendelt <-> meghiúsult érték statisztika (az
összes értékesítésre, valamint partner szerinti értékesítésre bontva),
könnyen lekérdezhető megrendelt <-> meghiúsult mennyiségi statisztika.
VIDEÓ
Az Értékesítés menedzselő program működését bemutató videó