A program egy szervezet jelölt, állományban lévő vagy már kilépett munkavállalói adatainak, és az aktív munkavállalóknak a szervezettel webes aplikáción keresztüli kommunikációjának menedzselésére szolgál .
A program főbb tulajdonságai és képességei:
személyek nyilvántartása,
fotó betöltése a fö ablakban történő megjelenítéshez,
változó adatok (beosztás, alapbér, iskolai végzettség, távollét stb.), idővonlas tárolása, megjelenítése,
adatbányászati lehetőség,
szabadságtervezés, terv-tény adat elemzés,
egyedi adatlekérdezési lehetőség,
program bevezetéskor adatok importálása excel fájlból,
távollát jóváhagyása elektronikusan,
csatolmányok (okmányok, munkaszerződés stb.) rögzítése személyi kartonhoz,
a program által nem kezelt, de szükséges, a felhasználó által definiált egyedi adatok adhatók meg nyilvántartáshoz,
teendők, események rögzítése személyekhez,
üzenetváltás HR munkatárs és munkavállaló között (messenger funkció).
Kapcsolódó webes alkalmazás, melyen keresztül bármilyen internetes eszköz segítségével (számítógép, tablet, mobil telefont stb.) kommunikálhat a munkavállaló a céggel.
Lekérheti:
igénybe vett szabadságot,
bejelentett távolléttet,
alapbérének időbeli változásait,
cégtől kapott üzeneteit.
Feltölthetők a program adatbázisába:
szabadságtervét,
távollét bejelentést (szabadság, betegség),
dokumentum feltöltés dolgozók részéről (pl. orovis igazolás, életrajz stb.)
bárminemű dolgozói üzenet küldése cég felé (pl. kérelem)